Home
 

Сторінка керівника гуртка англ.мови

ГОВОРИМО АНГЛІЙСЬКОЮ

В усі часи люди розуміли значення знань іноземних мов. «Скільки мов ти знаєш, стільки раз ти людина», — стверджує народна мудрість. Особливо актуальним є вивчення іноземних мов на сучасному етапі розвитку суспільства. Володіння іноземною мовою – це природна потреба дітей та їхніх батьків, які живуть у багатомовному полікультурному світі.

Тому всі ми прагнемо створити найсприятливіші умови та дати хороший старт своїм малюкам. Адже так хочеться, щоб в житті вони стали духовно, морально та інтелектуально розвиненими особистостями, самодостатніми, гармонійними та успішними людьми.

Сьогодні, щоб досягти успіхів у будь-якій сфері, необхідно володіти іноземною мовою.

1Людина, що володіє «English» зможе вступити до престижного вузу, поїхати на стажування за кордон, влаштуватися на хорошу роботу. А які можливості для розвитку інтелекту відкриває знання іноземної мови: можна насолоджуватися книгами і фільмами на мові оригіналу, повноцінно користуватися можливостями Інтернету. Одним словом, всім і кожному відомо, що знати іноземні мови корисно, цікаво, вигідно і престижно.

У нашому ДНЗ, вивчення англійської мови починається з чотирьохрічного віку, оскільки цей вік є оптимальним для засвоєння мов. Мовленнєвий апарат у дітей дуже гнучкий, вони легко наслідують звуки та звукосполучення рідної та нерідної мов. Вони вкрай чутливі до вимови та особливо сприйнятливі до фонетики та інтонації мовлення. Вже у шкільному віці вони дещо втрачають попередню здатність легко й точно відтворювати звуки іноземної мови.

2Більш поглиблене вивчення англійської мови проводиться з старшими дошкільнятами, ураховуючи їхні вже більш сформовані психофізіологічні особливості. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати іноземну мову.

Організація життєдіяльності. Навчання дошкільників іноземної мови є, передусім, системою певним чином організованої педагогом цільової ігрової діяльності, сприяє розвиткові особистості дитини, реалізації нею свого індивідуального досвіду, прояву особистісних якостей, необхідних для засвоєння мінімізованого обсягу іншомовних знань вмінь. Процес засвоєння іноземної мови спрямовується задоволення особистісних, пізнавальних та ігрових потреб у ході цікавого спілкування з дорослими та однолітками. Навчання вважатиметься успішним за умови, що дошкільник уміє відрізняти правильне від неправильного, самостійно контролювати свої дії, сприймати звучання слова через фонологічну систему рідної мови. Важливо формувати в дитини іншомовний фонематичний слух, створювати для цього спеціальні ситуації.

Адже, мова — це перш за все засіб спілкування. Навчання іноземної мови повинно бути організованим у вигляді уявних чи реальних ситуацій спілкування, коли в дитини виникає потреба вживати у власному мовленні іншомовний матеріал. Тому, саме гра є провідною формою діяльності дітей на заняттях з англійської мови.


-->
Вхід
Яндекс.Метрика
© 2024 Hacked By SpyHackerz.Com.